Plugg ♥

Försöker plugga Matte nu eftersom vi har prov på torsdag...

Men det går ganska trögt :)

Känns som jag inte sovit på flera dagar, vilket märktes på sista lektionen i skolan idag. Jag var helt flumm, och typ skrattade som fan om nån bara tappade en penna i golvet.

Som tur är behöver jag inte stressa till skolan imon då vi börjar 10.10. Gött!

Och så kanske Lina kommer till mig på morgonen, så ska vi kolla lite på Vampire Diaries ( Hon missade förra avsnittet!!)

Innan jag återgår till att "plugga" matte bjuder jag på ett jätte sött videoklipp:

Detta klippet gjorde min dag :)




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Nu är vinnaren av klockan utsedd! Och jag har startat en ny tävling där du kan vinna en annan klocka! DU får jättegärna vara med och tävla igen. Länk till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-vinn-svart-klocka.html#comment

2011-04-14 @ 17:13:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0