Skinnjacka ♥

Kom hem från skolan för typ nån timma sen :)

 

Nu bli det mellanmål sen ska jag plugga lite. Eller aa plugga o plugga jag ska kolla lite på Spanskan.

Efter det har jag inte direkt några planer. Vet nån om det går något bra på tv ikväll?Känner att jag har stor lust att åka ut och shoppa lite, Jag behöver en ny skinnjacka!

Dels för att jag tycker att det finns snygga skinnjackor på Cubus just nu, och dels för att jag behöver en till dansen.

 

För er som inte vet går jag i dans. Efter varje "termin" visar vi upp dansen på Dergårdsteatern.

Problemet är bara att jag inte vet hur mycket pengar jag har...

Jag tror att jag ska ha fått min lön från förra månaden, men vet inte säkert.

 

// Puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie :)

Men om du vill ha rätt storlek så kan du fixxa det ;D

När du laddar upp bilden, som du ska ha i header, så står det.. Typ "välj storlek" eller något sånt , och då kan du prova dig fram lite ;) Eller du kanske redan har gjort det ?

Men iaf vad hetter sidan du hittade desigen ? :D

2011-04-06 @ 17:59:23
URL: http://natthhalieeofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0