Solar ♥

Heej!

Kom precis in för att hämta lite vatten så jag kan ju lika gärna passa på att blogga :)

Ligger ute på altanen och solar i min bikini.

Är hemma själv resten av familjen åkte iväg till Partille. Pappa skulle köpa något till sitt projekt i trädgården ;)

Senare ikväll drar jag iväg till Frida, där jag och några andra tjejer ska ha en tjejkväll :)

Det är tänkt att vi ska grilla, bada i hennes badtunna och kolla på skräckfilm :)

Så det ska bli kul.

Måste i väg och köpa lite godis snart också, kanske gör det med Lina eftersom jag ändå ska åka med henne upp till Frida sen.

Kanske kommer lite bilder på bloggen sen ;)

Nej, men nu ska jag ut igen, vill ju inte sitta inne när det är så fint väder :)

// Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0