Aa juste ;)

Kom precis hem efter några timmar i Allum :)

Köpte en grå college tröja med tryck på, jag lägger upp en bild på tröjan så snart jag orkar ;) hehe

Imorgon blir det säkert att dela ut fler reklamblad ( Varför Gud Varför??! :O )

Nä men det är sjukt jobbigt att spendera hela dagarna åt att springa i trapphus  bara för att märka att dörren längst upp har en stor röd skyllt med texten INGEN REKLAM...TACK?!

Åh vad arg jag blir på sånt... så ibland stoppar ja i ändå bara för att typ hämnas eller nått :D

Vad gör det om de får ett fjuttigt litet reklamblad som de kan slänga direkt lixom... de får ju tänka lite på mig, jag vill också bli av med dem, då kan vi lika gärna hjälpas åt.

De kan sluta skriva NEJ TACK TILL REKLAM så jag kan bli av med skiten, sen är resten upp till dem :)

Oj nu blev det värsta långa diskussionen med mig själv??!

Nä nu ska jag äta tacos så..

//-Abrazos! ( Om man nu ska lita på Google Translate )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0