Idag blir det thaiien :) !

Zumban igår var kul !

Det var inte så svåra rörelser men det gick snabbt :)

Jag blev iallafall jätte varm och svettig, men jag har inte så mycket träningsvärk som jag trodde jag skulle få.

Har typ bara träningsvärk i svanken? Konstigt jag vet :)

Vem vet jag kanske går nästa Torsdag igen ? ;)

Jag brukar inte gå upp så här tidigt när jag är ledig men idag ska jag och Maya följa med mamma till jobbet :)

Hon ska bara jobba några timmar sen äter vi på thaiien :)

När jag kommer hem ska jag antagligen på gymmet, får se om Nathalie vill hänga med då eller om hon går nu på morgonen :)

Nu måste jag gå och sminka mig sen är jag färdig för att åka :)

// Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0