Bilder från Liseberg i Måndags :) !

Heej !

Här kommer lite bilder från Liseberg i Måndags :)

Herregud vad mycket folk det var! Jag har aldrig sett så många på Lotta på Liseberg förut ;)

Stod ju i kö från 11 till 14 innan de släppte in, det var så mycket folk i kön som trängdes och det var jättevarmt, trodde jag skulle svimma där ett tag :)

Men det var värt det för vi fick jättebra platser :)

Gick därifrån med världens huvudvärk och mådde illa för att jag hade vätskebrist, men som sagt det var helt klart värt det !

Nu ska jag nog klä på mig, sitter här i pyjamas och Lina kommer om nån timme ;P

//Puss





Innan det blev jätte knökat i kön kunde man iaf sitta ner :)





Kommentarer
Postat av: Maya

bildrna på mej :( haha :P ser helt störd ut

2011-08-13 @ 15:12:41
URL: http://just-me-and-you.bloggplatsen.se
Postat av: felicia

bor du gbg eller ? :) för det gör jag med

2011-08-15 @ 10:44:38
URL: http://feliciaonlybieber.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0