BILDBOMB :D

Här kommer lite bilder tagna nu i sommar :)





Från Liseberg förra veckan med Clara :)


Söta små kantareller :)


Haha, högre vågade jag inte hoppa för då hade jag säkert ramlat i ! ^^

Vattenkrig, vem blev blötast? Jo Jag ;)


De åt vårt godis...och våra chips :(

Ajuste den skulle man ta av... Jag visste helt seriöst att det skulle börja brinna om man inte tog av kartongen ;)



Haha Biffen åt upp alla cheeseballs :)

Neej som man ser ut... den bjuder jag på.


Jag åkte den jämt när jag var liten :)

Oj den var suddig :)


Ahaha så jävla bra är jag ! :) nån som ser bollen? :O

Ja, hon förlorade ;) hehehe

Så söta :) Och nej den bruna är inte död.. han chillar bara ser ni väl? :)

Kolla den lever och mår bra :) Åh så gulliga de är :)


OMG, aa så ser man ut efter en 5 timmars lång resa.. ^^


Tog denna bilden vid Nääs Slott ( Ingen får kopiera mina bilder)
//Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0