You gotta love being you, doing like I do ;)

Gör ett snabbt inlägg nu innan jag ska iväg :)

Blir Lotta på Liseberg denna måndagen också, går väl mest för Mayas skull som ska se Eric Saade :)

Vi får väl se om vi får bra platser denna gången också, sist Saade var på Liseberg var det 15.000 i publiken...

I Lördags var jag i Göteborg med Mamma,Maya,Nadja och Karina-som-hon-egentligen-heter-fast-jag-alltid-säger-Kristina-till :)

Vi åkte Göteborgshjulet, gick nån visning bakom operan och fikade vid hamnen.

Här kommer lite bilder:






Vi tog kort på dessa söta muffinsar/kakor :)

Jag köpte ingen för jag gillar inte muffins men tog kort på dem ändå ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0