NewYorker ♥

Hann inte blogga igår men som ni vet åkte jag och Nathalie upp till Frölunda torg på eftermidan :)

Sussanna hade tipsat mig om NewYorker, att det hade snygga kläder till ett bra pris, så det var den första affären vi gick till, och ja det stämmer verkligen!

Jag kunde nästan ha köpt hela affären om jag hade så mycket pengar ;)

Vi blev iallafall kvar i den affären hela dagen, och hann bara med att gå in på Gina en snabbis innan dom stängde :)

Jag måste ha dratt med minst 20 plagg till provrumet ( de borde ha fler krokar )

Eftersom jag inte är rik så var jag ju tvungen att välja ut några plagg som jag tyckte bäst om, så gick därifrån med 3 plagg för 369kr :)

Som ni säkert redan listat ut så är NewYorker min nya favoritaffär :)

Och om ni inte varit där så åk dit!!

Dom har skitsnygga kläder och nästan alltid REA!

Jag ska iallafall dit igen...fast en heldag denna gången!

//Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0