Shopping! ♥

Heej!

Idag har jag försökt att sluta tycka synd om mig själv, och har istället gottat mig med massa shopping! :)

Och då menar jag verkligen massa, det måste ha gått på över nån tusenlapp ;)

Nu så ska jag packa för vi åker tillbaka upp till Dalarna igen imorgon.

Den här gången hoppas jag att få träffa Bea, det hanns inte med förra gången :)

Otroligt nog så hänger pappa med den här gången x)

Bilderna på den här lokalen jag städade har jag typ inte hittat på datan, men de läggs upp så snart som möjligt :)

Här kommer lite bilder på det som jag har köpt idag :)


På denna bilden ser ni ett linne och ett par jeans som jag köpte idag :)

Linne - HM 199 kr

Jeans - Cubus 300kr


Här är ett par jeans till som var på rean i HM :) 50kr


En söt T-shirt från HM 30 kr på rean :)


Vitt linne med spets från HM 179 kr :)


En röd stickad tröja från Cubus, 400kr :)

De hade precis fått in den när jag köpte den ;)


En snygg jeansväska från Kappahl, 200 kr :)


Det var nog allt om man inte räknar med att jag köpte tuggummi och en ny nässpray, haha ;)


Kommentarer
Postat av: Oj, jag trampade på min katt

HAHAH jag köpte en sån stickad tröja fast mörkblå! x]

2011-07-15 @ 20:21:00
URL: http://floppies.blogg.se/
Postat av: ♥meganyouknow

Kul :)

2011-07-16 @ 13:55:35
URL: http://meganyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0