Sjuk!!?

Fan fan fan....

Då blir man klar med jobbet och hoppas att äntligen få njuta av sommarlovet, men nej istället vaknar man upp mitt i natten med halsont??!

Har inte kunnat sova sen dess och nu så ska jag gurgla nån jävla NYODEX...

Får inte sola idag då heller, har hört att det tar längre tid för halsen att läka då för att immunförsvaret jobbar med att skydda kroppen från att bränna sig...

Och bara för att göra det lite värre så fyller pappa år idag, och jag har för ont för att hänga med och köpa en present som vi tittat på.

Kan ju inte gymma på morgonen nu heller!!

Jag hoppas verkligen att det går över snart för jag vill verkligen ut i SOLEN!!

Nej, nu ska jag inte lägga all min ilska på er, ni får njuta av vädret/ sommarlovet  åt mig :)

//Puss




Kommentarer
Postat av: Nathalie :)

Åh tråkigt ! :( Krya ! :D

2011-07-09 @ 11:39:10
URL: http://natthhalieeofsweden.blogg.se/
Postat av: ♥Meganyoknow

Tack! ♥

2011-07-09 @ 17:20:49
URL: http://meganyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0