Sommarvädret tillbaks!! ♥

Heej på er!

De senaste två dagarna har jag spenderat med Lina, men idag ska jag bara slappa.

Imorgon blir det antagligen Lisseberg, funderar på om jag ska ha med kompisar eller åka med bara familjen :)

Det är inte så många av mina kompisar som vågar åka något på Lisseberg, vilket är lite tråkigt när jag gärna åker allt...

Så vilket jag än väljer så blir det att åka en massa själv, Maya skulle säkert vilja åka en massa men hon är inte tillräckligt lång fär allt ;)

Vi får väl se hur det blir, planerar iallafall att åka atmosfear för första gången :)

Idag har jag inte gjort så mycket mest njutigt av vädret och lekt med såpbubblor haha ;)

Ne men det är faktiskt ganska underhållande ett tag (a)

Nu håller jag på att gå igenom mitt rum också, det är så mycket som ska bort för om vi hittar ett nytt ställe snart så vill man ju inte dra med på en massa onödig skit...

Nu ska vi nog ner till Stamsjön en sväng igen tror jag, men ni får ha det bra!

Nu är sommarvädret tillbaks!!

Wiihoo!

//Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill också till Lisseberg

2011-07-27 @ 18:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0