Vi gör allt för att dölja fläcken men... ♥

Ja, idag har Nathalie varit här hela dagen typ :)

Jag har min ♥ vecka och har sån j*vla värk...

Om jag inte haft det hade vi säkert åkt och badat men men :)

Ne men vi hade kul ändå och spillde körsbär i min soffa! :)

Haha

Det var typ värsta körsbärsfläcken i soffan efter att vi råkade spilla ut några.

Så vi bestämde oss för att vi måste försöka oss på allt och se om den går bort innan vi.. du vet berättar för My parents (a)

Så vi började med att gnugga med papper och vatten, sen fick vi för oss att ta en sån här man tar bort smuts under naglarna med.

När de inte funkade började vi klä av min bäddsoffa... bara för att märka att dom häftat fast tyget under soffan. Vi tar ändå på lite Rosa ( fläckborttagning). Nathalie hittar en stor lapp fastlimmat under soffan där det står: DO NOT WASH!

Vi bah oh shit...

Vi gav oss och gick ut istället, då har mamma ( av ett okänt skäl) letat eftter oss och sett den avklädda soffan...

Hon kommer ut på balkongen och bah:

- Vad har ni spillt i soffan?

- Körsbär... (a)?

- Oj då...

Och det var allt, ett litet ojdå för att jag spillt körsbär i soffan?! :O

Ja ibland måste jag säga att mina föräldrar förvånar mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0