16 juni ♥

Kom hem från Lina för ett tag sen.

Hade en grymt kul dag igår :)

Vi grillade och hängde vid Säveån ett tag ( Några timmar )

Sen blev det mest att gå runt i Stenkullen och åka in till Lerum och hyra film igen :)

Vi gick hem till Lina ( Vilket tog en timma ) och kollade på film och badade i Vällsjön.

Jag tipsar inte om att gå ner och bada i en iskall sjö mitt i natten...

För det första är jag ganska rädd att någon ska komma och dra ner en under vattnet när man badar ( typ som på en sån här dålig skräckfilm)

Och för det andra så har jag frusit ända sen dess och gör det fortfarande.

Sen så sov vi över och kollade på resten av filmerna nu på morgonen.

Tog lite bilder nere vid Säveån, men sen orkade jag inte bry mig längre...

Bilder kommer sen :)



Kommentarer
Postat av: joosefineeee :D

haha fattar inte ens att du vågade bada :o svinkallt ju! (a)

2011-06-19 @ 21:17:51
URL: http://piebalds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0