DAG 1 ♥ OM MIG

Som ni redan vet heter jag Megan Black och är 15 år.

Jag föddes den 16 februari 1996 i Malmö. Sen dess har jag flyttat några gånger. Först bodde jag i Malmö, sedan Fredriksberg ( Dalarna) , sen Trollhättan och nu Lerum.

Jag bor som sagt i en lägenhet i Stenkullen med min mamma, pappa och lillasyster Maya.

Har även en katt och två hamstrar :)

Jag går i klass 8A i Stenkulan, och kommer troligen att gå på Lerums Gymnasium sen.

Jag är mycket intressrad av djur och planerar att gå Natur och sen fortsätta på högskola för att bli veterinär :)

På fritiden är jag med kompisar, Pluggar, Shoppar, dansar, fotar, bloggar m.m.

Så nu vet ni lite om mig :)

Bild:

Haha hittade ingen bättre bild på datan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0