DAG 8 ♥ Här brukar jag shoppa

Fattar inte vad man menar med " ett ögonblick" direkt...

Jag byter ut det mot "Här brukar jag shoppa"

 

Jag brukar kolla i de flesta butiker :)

Kläder hittar jag oftast i butiker som BikBok, HM, Cubus och ibland även på Gina Tricot.

Smink och Kosmetika köper jag oftast genom min mammas jobbarkompis, det märket heter FM, och på Kicks såklart.

Smycken som halsband och örhängen köper jag för det mesta utomlands, annars kanske jag hittar något i nån klädbutik.

Skor hittar jag lite överallt, beroende på vilka skor det är.

När jag ska ut och shoppa blir det ofta Allum, men ibland drar jag även iväg till Allingsås eller Göteborg :)

//Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0