Kul dag ♥

Heej!

Orkade inte blogga igår när jag kom hem från Lina. Här kommer iaf dagen !

På förmidagen var jag hemma och myste i solen, sen blev det Möndal lite senare på eftermidagen. Jag hittade inget speciellt som jag ville ha men det var kul ändå.

Som varje gång jag är i Möndal äter jag lunch på thaien :)

Jag älskar verkligen att äta där !  ♥

Senare drog jag upp till Lina på Tjejkväll. Vi gjorde hemgjorda pizzor. badade i Vällsjön och tittade på film.

Det var jättekul.

Tack för en kul kväll tjejer!!!  ♥

Glömde kameran hemma, men jag ska se till att få tag i några bilder ;)

Annars kan ni gå in på Nathalie eller Lovisas blogg och kolla :)

Här kommer iallafall några bilder från dagen!

// Puss




Ser ni humlan? Det tog ett tag att fånga den på bild :)


Haha ego pic !


Thaii mat!!


Jag och Maya --->







Kommentarer
Postat av: Grodan Boll

Kan du radera bilden på mig nu dååå???????

2011-06-04 @ 14:12:37
URL: http://www.just-me-and-you.bloggplatsen.se
Postat av: ♥Meganyouknow

Men herregud. Maya du är faktiskt fin på den bilden...! :)

2011-06-04 @ 21:44:51
URL: http://meganyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0