Längtar till på Torsdag ♥

Åh vad tråkigt väder det är ute!

Det är ju sommarlov, då ska det vara soligt och varmt :)

Tack vare vädret ska jag städa mitt rum och sånt idag...

Imorgon hänger vi med Mamma till jobbet, så vi kan äta lunch på thaiien :)

Sen på torsdag bär det av till Dalarna :)

För er som inte vet så är jag därifrån och varje år åker vi upp och firar midsommar med resten av släkten.

Ska passa på att kanske hälsa på nån gammal kompis också :)

Hoppas på att få träffa Bea, men är inte säker på att hon är hemma...

Tror att hon kan vara kvar i Grekland :)

Vi stannar iallafall till på Söndag sen åker vi hem.

Åh vad jag längtar !

En del kan tycka att det bara är jobbigt att åka bil upp i 6 timmar, men jag tycker att det är jättemysigt.

Lite godis, en skön kudde och en massa härlig musik hela vägen funkar för mig :)

Oj vilket långt inlägg det blev, haha :)

// Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0