God Morgon!

Gör ett litet inlägg nu bara för att :)

Luften är så hög här så man blir trött snabbare, så vi var typ utdöda runt 10 något igår, haha. Min hud i ansiktet har också blivit torrare så just nu får jag köra med mjukkräm, hoppas jag kan lägga på lite foundation utan att det ser ut som att jag flagar eller något...

Nu till det lite roligare, vi ska snart ringa till Angelica och höra om vi kan komma över och hälsa på, Benga kommer på Lördag istället och sover över till Söndag :)

Det är verkligen jättemysigt här i de söta små stugorna som man bor i :) Det ända jag saknar är mina bebisar där hemma, Molly och Misty <3

Nu ska jag försöka fixa mitt hår och smink sen blir det väl att bädda ner sig i soffan brevid Maya och titta på TV en stund, Mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0