Inte så kul...

...att börja dagen med att man märker att "dörren" till hamsterburen är öppen och troligen har varit det i åtmionstånde flera timmar och även dörren in till mitt rum var öppen?. För det första var jag 99.999999% säker på att jag stängde hamsterburen innan jag gick och la mig och så fick jag ju värsta paniken eftersom hon kan vara var som helst just nu. Som om inte det vore nog så råkade jag välta "underdelen" av buren när jag skulle ta av taket och kolla om hon var kvar. Föreställ er detta: Jag är nyvaken och har bara dragit på mig en morgonrock, ser buren och får panik och välter den mitt allt...! Får typ cp när mitt nystädade rum fylls av spån,,. Nämnde jag att jag hade mensvärk samtidigt också.. åh!! Varför händer det här alltid mig??!

Hon var iallafall kvar i buren som tur var, hon hade ju kunnat bli uppäten av Misty eller typ bitit i någon sladd. Ah ni fattar ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0