Beroende...

Heej!

Ska snart dra iväg till skolan och Elevens Val :)

Har fortfarande inte lyckats hitta kameraladdaren, jag har ganska bra kamera på mobilen så får väl använda den.

Synd bara att vi hade tänkt att fota kossorna och fåren idag också för de har tagit in dem nu... :)

Efter skolan blir det gymmet precis som på alla andra vardagar.

Skulle gissa på att jag kommer hem tidigast 5 iallafall :)

Har ätit så jävla mycket sötsaker i helgen så nu jävlar ska tränas ;)

Måste bara säga att jag verkligen har fastnat på fb spelet Mystery Manor, och jag får typ panik när min energi är slut för det tar typ en timma innan man får helt nytt igen... :)

Är verkligen beroende, satt verkligen framför datan hur länge som helst :)

Fast jag var faktiskt ute och grillade och spelade fotboll med Maya igår så det är ju alltid något. Bilder från igår kommer ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0