Äckligt väder... !

Usch nu har det blivit sånt här tråkigt väder ute... Kallt,blåsigt och mörkt.

Okej lite mysigt är det ju, att komma hem och sätta på sig myssockor och dricka varm choklad :)

Det känns som att det bara var sommar i typ en vecka.. Åh vad jag saknar värmen !

Nu ska jag sätta mig och plugga lite spanska :)

Kom hem såhär sent eftersom jag och Nathalie stannade kvar på läxhjälpen efter skolan och gjorde lite So :)

Skippade gymmet idag... Känner att jag börjar bli lite förkyld, har typ ont i halsen och är jätte täpp.. :(






Kommentarer
Postat av: rebecka

mm varm choklad! Fin blogg du har!

Kram!

2011-09-17 @ 10:56:23
URL: http://rebeckasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0