Min lilla bebis var på utflykt :)

Herregud!!!

Skulle precis gå och lägga mig när pappa typ ropar

"Megan din hamster är lös i vardagsrummet!?"

"VAAA!!?"

Så jag springer upp med Mamma och Maya efter mig...

Och så försökte alla fånga henne i kanske 10 minuter, hon är så jä´la snabb.

Hon typ sprang under soffan och när jag precis kommit dit säger mamma att hon är i hallen??

Jag fick typ panik för jag trodde att hon skulle bli ihjältrampad när alla sprang runt som de gjorde...

Ni skulle ha sett oss... haha

Vi fångade henne iaf till slut, stackar Molly hon måste ha varit livrädd :)

Tur att Misty ( Våran katt ) var där nere annars hade hon nog fått stopp på henne innan oss!

Lilla Molly hade rymt genom en trasig del av buren, men jag har fixat så det inte händer igen :)

*Puh*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0